Натурална козметика, билкови продукти, хранителни добавки, продукти за спортисти!

Категории

Разглеждани продукти

Кафето предпазва от кариес 2010-06-25

Резултатите от изследването на италиански учени показват, че напитката, считана от мнозина за една от най-вредните, в действителност забавя процеса на разрушаване на зъбите.

След провеждането на редица лабораторни изследвания учените- микробиолози от университета в Аскона са стигнали до извода, че кафето възпрепятства появата и развитието на кариес. Те твърдят, че горещата напитка, съдържаща кофеин, притежава не само възбуждащо действие, което помага за по-лесното разсънване сутрин и за повишаване на работоспособността.
Според тях кафето убива стрептококовите бактерии, които са причина за възникването и развитието на кариеса.

Същевременно специалистите напомнят, че злоупотребата с кафе води до някои заболявания на сърдечно-съдовата система и оцветява зъбите в жълт и дори светло кафяв цвят.

здраве.bg


Home Home



Количка  

(празна)



Нови продукти

Няма нови продукти в момента

Промоции

Всички Промоции

Page Ranking Tool

Елате в .: BGtop.net :. Топ класацията на българските сайтове и гласувайте за този сайт!!!

Гласувай за мен в BGTop100.com

Top4e.Info - Класацията на българските сайтове.

Топ класация МегаРейтинг

Гласувай за нас в Shops.BG

Гласувай за тази страница в Българския ТОП

Гласувайте за моя сайт в БГ чарт